Založ si blog

Život alebo Život

Štrnásť hodín , dvanásť minút
 
teraz to nemám v hlave poriadku
 
život alebo život
zovretý v päsť
menšiu jak hlava
kvetu
a jeho sykot plávajúci
po okennom ráme-
biele spoje okolo
koróziou napadnutých rohov –
akoby začali obliekať zvieratá
do obscénnosti ženských bokov.
 
Sú pachy opiátov, ktorých sa nemôžem dotknúť.
Ani zrnko piesku. Ani odlesk piestu
v tesnom lone zimy.
 
Pot môjho úsilia je dážď – zlaté a ružové kapsuly miznutia
pri rozruchu škriekavého kŕdľa kvák,
som len list hodený do pekla
ako sľub chlipníka,
 
prichádzam, odchádzam,
život alebo život
 
zanikám.
 
/Neullior Aeternum – Pomiluj ma, keď umrie láska

Vykorisťovanie autora alebo ako si z neho spraviť handru

15.09.2020

Vydavateľ sa nechce rozpisovať o príčinách, tak to napíšem zaňho. Príčinou sporu je, že HRUBÝM SPÔSOBOM PORUŠILI AUTORSKÝ ZÁKON a knihu vydali a distribuovali bez PLATNEJ VYDAVATEĽSKEJ ZMLUVY. Áno, podala som trestné oznámenie. Okrem iného vydavateľ ani nerešpektoval zákon o povinných výtlačkoch do knižníc v zmysle zákona (Zákon č. 212/1997 Z. z.) Je [...]

Dožijem sa výsledkov vyšetrovania?

08.09.2020

Dnes mi bol zaslaný komentár , ktorý uverejnila na svojom profile riaditeľka vydavateľskej sekcie vydavateľstva, ktoré vydalo moju knihy Pomiluj ma, keď umrie láska, . Z mojej strany bolo podané trestné oznámenie vo veci porušenia autorských práv a prokuratúra už postúpila vec orgánom činným v trestnom konaní. Nie len, že mi „ukradli“ knihu resp. vydavateľská [...]

Čo je skutočné a čo nám len predostrela spoločnosť?  

13.06.2020

Včera som so svojou priateľkou viedla zaujímavý rozhovor. Teda viedla… skôr som mala akúsi filozofickú prednášku pred zaspávaním a to sa stalo podnetom pre tento článok, ktorého nádych bude trochu iný, než ten, na aký ste si už u mňa zvykli. Prejdime rovno k veci. Narodíme sa, dajú nám meno, naučíme sa jesť, prestať plakať, piť, stáť na nohách, [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Neullior.Aeternum

Volám sa Neullior. Volajte ma Neullior.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 41115x
Priemerná čítanosť článkov: 2284x

Autor blogu

Kategórie