Založ si blog

Magnet na lásku? Cudnosť a pôvabný spev!

„Lásku vždy pomôže získať cudnosť a pôvabný spev.“ —  Publius Ovidius Naso rímsky básnik -43 – 17 pred n. l.

 

Nie, to nie je žiadna zázračná metafora. Proste si myslím, že viem spievať a chcem sa s týmto nadaním so širokou spoločnosťou podeliť, pretože talent je na to, aby sa talentovaní jedinci podelili s inými netalentovanými jedincami.  Podstatou života je si odovzdávať navzájom radosť, tak by to určite povedal Osho alebo motivačný  rečník do hudby – Majk S. Čitatelia s otvorenými čakrami určite vedia o koho ide. A tí, ktorí majú iné povinnosti, než večerné meditácie,  je mi ľúto… Ale určite bez tejto informácie prežijete dlhý a plnohodnotný život.  No z dobrosrdečnosti to skúsim ešte raz …. Ženy treba ľúbiť?  Už vám to niečo hovorí…?

Zdroj: Autor
FREYA, NAKJRAJŠIA MACKA II.

Moja skvelá polovička si to však nemyslí. Teda aby som to uviedla na pravú mieru, moja skvelá polovička si nemyslí, že viem spievať.  Ako som na to prišla? Intuitívne bez otvorenia  akejkoľvek čakry a vôbec nebudem písať o tom, že mi to sama povedala niekoľkokrát.  Generálky v sprche nepotrebujem, tie sú pre amatérov. Negatívne reči bokom! Musím byť predsa obdarená Bohom ešte trochu inak, ako vidieť absolútnosť poézie v obyčajnom mravenisku.

Vždy, keď jej je smutno, chcem jej zaspievať. Tak sa to predsa robilo v minulosti, nie? Ak boli ľudia smutní, spievali… neskôr prišiel youtube. Avšak  miesto nadšenia sa mi dostane akejsi pobožnej výstrahy „ Pane Bože, jenom to ne!“.  Buď nechce mrhať mojim talentom, alebo nedokáže moje nadanie dostatočne dobre oceniť. V tom poslednom prípade je to možno jediná osoba na svete, ktorá mi s úprimnosťou v očiach dokáže povedať, aká som na túto „hlasivkovú disciplínu“ úplne netalentovaná.  Neviem, ktorý z týchto argumentov by bol vhodnejším  k tomu, že sa jej zázračne stráca signál vždy, keď začnem  toto svoje nadanie predvádzať.

Vidím skleslý pohľad a kútiky pier,  automaticky sa nadychujem zhlboka, tak akoby som sa nadychovala vždy po prvý raz, pousmejem sa, iskry v očiach a chcem spustiť „Po nábreží ……“  a žiadne salvy úsmevu, potlesku, nadšenia, len náhla strata signálu. Buď je nanič signál, mám niečo s mobilom, alebo je to zámer….

Po tom, čo som sa počula na nahrávke, uznávam, že by to mohol byť aj zámer, ale nie je to až tak zlé. Cítim, že to nie je až tak zlé, hoci ak viete prednášať Baudelaira, asi nebudete vedieť spievať ako Kesha. Ale možno raz…  mohol by byť úspech v popovom svete rovnako vrtkavý ako šťastie, nádej, či múza.

Koniec koncov mi moje sny neberie, ani nemôže, keď začnem rozprávať o tom, ako budem jedného dňa veľkou popovou hviezdou, nikdy nepodľahnem kokaínu a alkoholovým ošiaľom po odspievanom koncerte,  budem mať dodávku a s tou prejdeme skrz celou Európou,  vezmem ju aj na koniec sveta  a tiež tu budú moje vlastné podpis karty s vyretušovanými fotkami. A keď príde večer odovzdávania Oscarov, Grammy a iných zábavných sošiek, zúčastnime sa iba na tých prvých. Síce tomu bohvieako neverí, ale dokonale dopĺňa moje fantázie o viac bezstarostnom živote.

 

A myslím, že teraz je šťastím, že sem nemôžem pridať odspievanú  ľudovú pieseň, aby môj talent zasiahol blízke i ďaleké okolie.

Vykorisťovanie autora alebo ako si z neho spraviť handru

15.09.2020

Vydavateľ sa nechce rozpisovať o príčinách, tak to napíšem zaňho. Príčinou sporu je, že HRUBÝM SPÔSOBOM PORUŠILI AUTORSKÝ ZÁKON a knihu vydali a distribuovali bez PLATNEJ VYDAVATEĽSKEJ ZMLUVY. Áno, podala som trestné oznámenie. Okrem iného vydavateľ ani nerešpektoval zákon o povinných výtlačkoch do knižníc v zmysle zákona (Zákon č. 212/1997 Z. z.) Je [...]

Dožijem sa výsledkov vyšetrovania?

08.09.2020

Dnes mi bol zaslaný komentár , ktorý uverejnila na svojom profile riaditeľka vydavateľskej sekcie vydavateľstva, ktoré vydalo moju knihy Pomiluj ma, keď umrie láska, . Z mojej strany bolo podané trestné oznámenie vo veci porušenia autorských práv a prokuratúra už postúpila vec orgánom činným v trestnom konaní. Nie len, že mi „ukradli“ knihu resp. vydavateľská [...]

Čo je skutočné a čo nám len predostrela spoločnosť?  

13.06.2020

Včera som so svojou priateľkou viedla zaujímavý rozhovor. Teda viedla… skôr som mala akúsi filozofickú prednášku pred zaspávaním a to sa stalo podnetom pre tento článok, ktorého nádych bude trochu iný, než ten, na aký ste si už u mňa zvykli. Prejdime rovno k veci. Narodíme sa, dajú nám meno, naučíme sa jesť, prestať plakať, piť, stáť na nohách, [...]

Andrej Danko, semafor

Polícia zverejnila po viac ako troch mesiacoch video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 12:59

Zábery pochádzajú z kamery električky.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Neullior.Aeternum

Volám sa Neullior. Volajte ma Neullior.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 41116x
Priemerná čítanosť článkov: 2284x

Autor blogu

Kategórie