Založ si blog

Som lesba aj počas koronavírusu

Teraz je to „moderné“, používať slovené spojenia ako korona-vírus, korona-kríza v každom druhom článku a v každej treťej vete, ktorá prelezie cez zovreté pery. A ja chcem ísť s davom.  Dnes cítim, že chcem ísť s davom.

 

 

Poukázať na svoju sexuálnu orientáciu na Slovensku je niečo vážnejšie  ako vražda, týranie detí, pedofília. Je to proti Bohu, proti viere, proti prírode a v neposlednom rade absentuje možnosť splodiť dieťa.  Sú to nepriestrelné argumenty, ktorými som sa dala odrovnať niekoľkokrát. Prípadný krst a očista dedičného hriechu nepripadá do úvahy. Som plná hriechu a na raňajky si s karanténnou pravidelnosťou robím ovsenú kašu.  Buď sa s tým zmierim alebo nezmierim. Žiadne peklo ani nebo, iba  Diablov advokát na Dome, z ktorého som si žiadne podprahové správy neodniesla až na nekonečnú charizmu  protagonistov.

 

Zaplatiť si HBO GO, vyzeralo  pred jedenástimi dňami naozaj ako dobrý nápad. Popcorn a celodenná dávka seriálov, filmov, rozprávok a typického slovenského zúfania. Nebol to dobrý nápad. Včera som sa  nešla prejsť, dnes som si neuvarila obed a večer určite nezaspím  v nejakom racionálnom čase. Pozvania na spoločnú cigu medzi dvoma  susednými domami na susedných dvoroch sú tiež pasé. Naposledy som si rifle obliekla pred mesiacom. Ak sa nehýbe ekonomika, dúfam, že sa nehýbe ani módny priemysel a ja nebudem  out. Takmer celý život som out, ale teraz by to bolo iné out.  Áno, ja viem, ja viem. Celý svet zúfa v strastiach, či prežijeme do rána a ja riešim fashion  na polovičnej úrovni. Hanbím sa.

zdroj: neviem či Amerika alebo internet

Správy o počte nových infikovaných som prestala sledovať. Kázne nášho pána premiéra som časovo ani psychicky nezvládala. Dve hodiny tento novozvolený neúplný mesiáš  našej skromnej krajiny dokáže rozprávať o ničom. Ani po mesiaci neviem, či si mám podať prihlášku na vysokú školu, či sa otvoria hranice, aby som mohla spraviť skúšky na vysokú školu,  neviem, či vôbec zmaturujem, ale hovorí sa, že áno.  Môj študentský život zastal.  Môj pracovný život zastal rovnako. Bolo strašne naivné myslieť si, že gastro bude fungovať nonstop. A že ma možno finančne spasí. V tomto období ma spasí jedine losovanie eurojackpotu v piatok večer.

 

Nie som práve najväčší životný optimista. Nemám rada ranné spievajúce hrdličky, škorce, holuby a všetky tie nepríjemné zvuky, pri ktorých sa nedá spať.  Nevlastníme záhradu, takže predstavy o rannom kopaní riadkov a sadení byliniek naozaj nepripadajú do úvahy. Na  napúšťanie bazénu je ešte skoro  a moje psy ma majú dosť.

 

Videla som Angelinu Jolie, Cate Blanchett, Lauru Prepon a všetky iné ženské hviezdy nášho dúhového sveta, ktoré už nie sú vzácne. Zovšedneli a to je celkom strašné. Samozrejme, písanie druhej knihy by mohlo byť vhodnou zábavou, ale mne sa nechce. Múza ma odkopla a ja tu píšem tento nezmyselný článok.

 

Uvedomujem si vážnosť situácie, ale nesmiem si ju pripustiť. Ak by som si ju pripustila, dopovala by som sa xanaxom,  púšťala si premotivovaného Majka Spirita  a asi by som vykúpila posledné balenia ryže. Pretože ryža je to, čo by som chcela pred koncom svojho života jesť .

Vykorisťovanie autora alebo ako si z neho spraviť handru

15.09.2020

Vydavateľ sa nechce rozpisovať o príčinách, tak to napíšem zaňho. Príčinou sporu je, že HRUBÝM SPÔSOBOM PORUŠILI AUTORSKÝ ZÁKON a knihu vydali a distribuovali bez PLATNEJ VYDAVATEĽSKEJ ZMLUVY. Áno, podala som trestné oznámenie. Okrem iného vydavateľ ani nerešpektoval zákon o povinných výtlačkoch do knižníc v zmysle zákona (Zákon č. 212/1997 Z. z.) Je [...]

Dožijem sa výsledkov vyšetrovania?

08.09.2020

Dnes mi bol zaslaný komentár , ktorý uverejnila na svojom profile riaditeľka vydavateľskej sekcie vydavateľstva, ktoré vydalo moju knihy Pomiluj ma, keď umrie láska, . Z mojej strany bolo podané trestné oznámenie vo veci porušenia autorských práv a prokuratúra už postúpila vec orgánom činným v trestnom konaní. Nie len, že mi „ukradli“ knihu resp. vydavateľská [...]

Čo je skutočné a čo nám len predostrela spoločnosť?  

13.06.2020

Včera som so svojou priateľkou viedla zaujímavý rozhovor. Teda viedla… skôr som mala akúsi filozofickú prednášku pred zaspávaním a to sa stalo podnetom pre tento článok, ktorého nádych bude trochu iný, než ten, na aký ste si už u mňa zvykli. Prejdime rovno k veci. Narodíme sa, dajú nám meno, naučíme sa jesť, prestať plakať, piť, stáť na nohách, [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

Neullior.Aeternum

Volám sa Neullior. Volajte ma Neullior.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 41073x
Priemerná čítanosť článkov: 2282x

Autor blogu

Kategórie