Založ si blog

Môj Boh sa skryl za mesiac

Znovuzrodenia sú namáhavé.

Opúštam svoje bytostné ja. Aspoň na chvíľu. Aspoň na meter ďalej od života. Môj vlastný Boh sa niekde plazí a ja ho nechcem hľadať.

Nie je ako váš Boh, pred ktorým sa chodíte spovedať a nie je to ten, ktorého sa pýtate “Bože, prečo?”.

Ten môj sa predomnou vyzliekol a povedal, že neverí v nahotu. Je to len obyčajná ľudská hruď a človečiny sa nikdy nedotkol. A tiež by ma nikdy nezjedol, iba by ma preklial tým najsmiešnejším spôsobom. Povedal by, že budem do konca života dýchať z hlboka a ja by som dýchala. Neviem, kde je môj koniec života, iba verím, že tam svieti jarné slnko a ťažké ticho premývjú posledné augustové búrky. Nemám rada leto. Mám rada koniec augusta – môj Boh to vie. Včera sa chcel premenovať, no nevie ako sa volá teraz. Ja tiež nie.

Nikdy mi nepatril, ale je môj. Nikdy nič nesľúbil, ale nenechal ma umrieť. Nikdy nič nespravil a to bolo to najlepšie čo mohol spraviť. Nič. Odniesla som svoje unavené telo do kúta izby, počas ťažkého nádychu som si utrela krv z pier. Nikdy mi nechutila moja krv. Stále chutí sladko ako to najdivnejšie “sladko” aké som poznám.

Neviem ako ďaleko od svojho tela som, ale ak umriem, nepoznám cestu do neba, takže pôjdem rovno do pekla. A nech ma straší moje špinavé svedomie, ktoré ma väčšinu času počas života nehrýzlo, a nech plačem za starými slzami, a nech mi červená nepristane a nech sa už nikdy nevyznám v kompase. Podľa mna je sever všade. Nebudem prosiť môjho plaziaceho sa Boha o záchranu. Dôverujem jeho zvrátenej náhode. Kopne ma do rebier, keď uzná za vhodné, že už je čas a ja sa odnesiem sama.

Sa sa vyzlečiem. Sama sa položím do bielej plachty. Sama príjmem plesknutie bičom po chrbtici. Sama zakvílim. Sama si odpustim, ak dopustím nezmazateľné purpurové stopy. Súkromná hanba neprekročí za moju spoločnosť. Jedinú a živo uviaznutú v pravom uhle detskej izby bez svojho vlastného plaziaceho sa Boha pod tromi vrstvami popraskaného olova v strede Tichého mora.

Neullior Aeternum – Pomiluj ma, keď umrie láska (2019)

Zdroj: autor 

Vykorisťovanie autora alebo ako si z neho spraviť handru

15.09.2020

Vydavateľ sa nechce rozpisovať o príčinách, tak to napíšem zaňho. Príčinou sporu je, že HRUBÝM SPÔSOBOM PORUŠILI AUTORSKÝ ZÁKON a knihu vydali a distribuovali bez PLATNEJ VYDAVATEĽSKEJ ZMLUVY. Áno, podala som trestné oznámenie. Okrem iného vydavateľ ani nerešpektoval zákon o povinných výtlačkoch do knižníc v zmysle zákona (Zákon č. 212/1997 Z. z.) Je [...]

Dožijem sa výsledkov vyšetrovania?

08.09.2020

Dnes mi bol zaslaný komentár , ktorý uverejnila na svojom profile riaditeľka vydavateľskej sekcie vydavateľstva, ktoré vydalo moju knihy Pomiluj ma, keď umrie láska, . Z mojej strany bolo podané trestné oznámenie vo veci porušenia autorských práv a prokuratúra už postúpila vec orgánom činným v trestnom konaní. Nie len, že mi „ukradli“ knihu resp. vydavateľská [...]

Čo je skutočné a čo nám len predostrela spoločnosť?  

13.06.2020

Včera som so svojou priateľkou viedla zaujímavý rozhovor. Teda viedla… skôr som mala akúsi filozofickú prednášku pred zaspávaním a to sa stalo podnetom pre tento článok, ktorého nádych bude trochu iný, než ten, na aký ste si už u mňa zvykli. Prejdime rovno k veci. Narodíme sa, dajú nám meno, naučíme sa jesť, prestať plakať, piť, stáť na nohách, [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Neullior.Aeternum

Volám sa Neullior. Volajte ma Neullior.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 41114x
Priemerná čítanosť článkov: 2284x

Autor blogu

Kategórie