Vykorisťovanie autora alebo ako si z neho spraviť handru

15. septembra 2020, Neullior.Aeternum, Nezaradené

Vydavateľ sa nechce rozpisovať o príčinách, tak to napíšem zaňho. Príčinou sporu je, že HRUBÝM SPÔSOBOM PORUŠILI AUTORSKÝ ZÁKON a knihu vydali a distribuovali bez PLATNEJ VYDAVATEĽSKEJ ZMLUVY. Áno, podala som trestné oznámenie. Okrem iného vydavateľ ani nerešpektoval zákon o povinných výtlačkoch do knižníc v zmysle zákona (Zákon č. 212/1997 Z. z.)

 

Je absolútne poburujúce, že z týchto dvoch porušení zákonov mám vyjsť ja ako tá zlá. Kde  začína a konči profesionalita tohto vydavateľstva? A že ich šokovalo, že sa prípadom zaoberá polícia? Za to si naozaj môžu jedine sami. Namiesto toho, aby si vstúpili do svedomia, pokračujú takýmto detinským spôsobom a za svoje chyby vinia autora.

 

Kto si knihu kúpiť nestihol, už si ju nekúpi, ak nebude konať rýchlo na stránke Martinusu, knihu sa totiž rozhodli stiahnuť z distribúcie. (Podnetné riešenie po desiatich mesiacoch čo na nej neoprávnene profitovali)

 

Tí, ktorí ste to stihli, vlastníte jedinečnú knihu vydanú za jedinečných podmienok. (ďakujem všetkým, ktorí tak učinili a chceli ma podporiť. Vážim si to.)

 

 

 

 

P.S
Ďakujem Vydavateľstvu Pars Artem za možnosť vydať svoj debut u iného vydavateľa. Je pravdou, že som zmluvu vlastnoručne podpísala, tak teda ďakujem, že ma dobrovoľne uviedli do omylu, že podpisujem platnú zmluvu. 🙂