Dožijem sa výsledkov vyšetrovania?

8. septembra 2020, Neullior.Aeternum, Nezaradené

Dnes mi bol zaslaný komentár , ktorý uverejnila na svojom profile riaditeľka vydavateľskej sekcie vydavateľstva, ktoré vydalo moju knihy Pomiluj ma, keď umrie láska, .

Z mojej strany bolo podané trestné oznámenie vo veci porušenia autorských práv a prokuratúra už postúpila vec orgánom činným v trestnom konaní.

Nie len, že mi „ukradli“ knihu resp. vydavateľská zmluva zo strany vydavateľa nikdy nenadobudla platnosť, ale ešte chce voči mne spustiť štvavú kampaň vo vydavateľských kruhoch. Kroky a správanie vydavateľa voči mne ako autorke som už počas vyšetrovania nechcela komentovať, ale toto vyjadrenie je naozaj cez čiaru.

V nasledujúcich dňoch budem úpenlivo čakať na výstupy z vyšetrovania, ak to, samozrejme, orgány činné v trestnom konaní stihnú ešte počas môjho života